maandag 11 juni 2007

Team Heren VIII bedankt!!

Bij deze even een persoonlijk berichtje van mij aan alle spelers van ons Interclub team. Ik ben geen 'captain' maar ik wil toch nog even iedereen persoonlijk bedanken:

Stephan Sirjacobs: Bedankt voor je goede raad, je bent mijn echte 'motivator'. Het kwam niet altijd door maar ik heb van jou en andere al heel veel mogen zien en leren dit seizoen. BTW 'Love your humour'

Stephan 'The Iceman' Vanhove: je bent een schitterende kerel. Zoals gezegd, we hebben ergens wel redelijk wat overeenkomsten qua karakter. Ik zou het graag met jou en andere de krachten blijven meten om te zien waar dat ik kan verbeteren.

Franky: 'Altijd positief blijven' is zijn 'devis'. Merci voor alle toffe momenten dat we krom hebben gelegen om je scherpzinnige humouristische opmerkingen

Stephan Vanherrewege (Our captain):
Bedankt voor het opnemen van de organisatie en hetgeen dat je voor ons allemaal hebt gedaan. Mede dankzij jouw tactiek hebben we het zover mogen schoppen!! We zien elkaar nog op de court.

Pascal: Wat hebben wij veel 'geklapt' in de ochtenden dat we op onze match hebben mogen wachten. Veel over tennis en techniek, dingen die we zien en willen verbeteren maar waarvan ik van mijzelf bijvoorbeeld heel goed weet dat de theorie en praktijk nog ver uit elkaar ligt. 'T was echt top. Onze laatste match van vorige week was voor mij een top ervaring die aansluit wat bij 'Sirjacobs' altijd zegt. Er blijven in geloven. We hebben dat laten zien...een grote mentale overwinning.

John: 'Had je die gasten gisteren niet ff een PV kunnen aansmeren? ;). Bedankt voor de spaghetti en jouw support en bijdrage aan onze overwinningen!!

Thomas: Gast wat heb jij een service!! Schitterend. Jij en Sirjacobs hebben toch meerdere malen voor vuurwerk op de court gezorgd. Een perfecte tandem jullie twee. Succes met de examens!!

Norbert 'Bertje' Deleu: Ervaring, ervaring en nog eens ervaring. Een persoon die 'jonge honden' goed in de hand kan houden tijdens het spel. Een fijne dubbelpartner! Bedankt voor jouw beschikbaarheid en bijdrage, Norbert!

Voor de rest een grote dank aan 'Mrs T', Nath, Nele, Dominique, Heidi, JP, Yves, Eric, Luc, Moniek en alle andere die ik vergeten ben. Zij die allen op hun manier voor ons zijn komen supporteren of een bijdrage hebben geleverd aan onze prestaties.

Tot zover de berichten op deze blog over de Interclub van de Heren VIII. Maar het is nog niet gedaan. Deze blog leeft voort ook voor andere evenementen. En vergeet niet onze dames spelen volgende week de Finale!!!

KTC La Brugeoise vs. TC Koksijde om 14u.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zou nu toch effe een woordje willlen placeren over de Wouter ook hoor.
Jij bent een mega kerel, man. Je staat voor iedereen klaar (heb je vorige zaterdag nog maar eens bewezen), hebt de nodige zelfkritiek, en je kunt zuipen als de beesten.

Hopelijk kunnen we met onze groep nog toffe momenten beleven. Ik dacht eventueel aan een avondje bowlen??

Wouter Schikhof zei

Hallo Iceman,

Bowlen gaan we zeker es doen. Lijkt me fun! Ik hoop dat we deze groep een beetje bij elkaar kunnen houden op en of andere manier. Hopelijk binnen clubverband, wie weet buiten clubverband afhankelijk van wat de toekomst ons brengt. Ik sta open voor alles.....