maandag 30 april 2007

Uitslag 2e speeldag Brugeoise - Sint Michiels

Wederom een mooie warme dag voor een goede pot tennis. Voor een uitgebreid verslag wil ik het team vragen om wat korte commentaren toe te voegen. Ik (wouter) heb juist de laatste drie dubbels kunnen volgen. Ook voor de details wend ik me graag tot onze capitein (Stephan Vanherrewege) hieronder in actie met Pascal Mouton.



En laten we zeker Franky, mr. Sirjakobs, d'n John en Thomas niet vergeten. Van de laatste helaas geen fotomateriaal.




Mooie raleys en men hield het hoofd koel. Het eindresultaat was allessinds reden om "n'en goeien" te drinken. 9-0 voor de thuisploeg. Well done guys. We'll have to go out with a big bang! En dank aan de vrouwen om ons te supporteren. Ik stel voor dat wij hen ook een steuntje in de rug geven zaterdag?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zaterdag ben ikzelf niet van de partij, maar mijn teamgenoten zouden zeer blij zijn met een paar enthousiaste supporters!!!

Tevens spelen we op zaterdag 12 mei thuis...allen WELKOM!
Nele

Steph Vanhove zei

kan er helaas niet bij zijn wegens bouwverlichtingen...