vrijdag 11 mei 2007

Spaghetti

Beste tennisvrienden,

 

Op zondag 3 juni spelen we opnieuw thuis, ditmaal tegen TC Hernieuwenbrug.  Zonder afbreuk te willen doen aan de lekkere kippetjes die ons ’s middags voorgeschoteld worden (waarvoor dank trouwens !) stel ik voor dat ik die bewuste zondag insta voor een spaghettisaus.  Die saus zou ik de dag voordien bereiden zodat hij (of zij) de zondag nog beter tot zijn recht komt. 

 

Indien we in de kantine over de nodige “technische infrastructuur” beschikken kan deze dan ’s middags opgewarmd worden en de spaghetti zelf gekookt.

Met wat lekkere gemalen kaas en wat tabasco spelen we opnieuw de pannen van het dak.

 

Graag had ik van jullie vernomen wat jullie er van vinden.  Indien ik bij benadering het aantal deelnemers weet, kan ik er dan invliegen.

 

Vriendelijke groeten,

 

John Van Acker

5 opmerkingen:

Steph Vanhove zei

John,
je uiteenzetting over spaghetti van zondag laatstleden laat het beste vermoeden. Je mag Tinneke (indien ook niet-spelers toegelaten zijn) en ikzelf inschrijven. Ik stel wel voor dat je er nu nog niet invliegt...

Wouter Schikhof zei

lijkt me helemaal top. Spaghetti is sowieso altijd goed. Count me in.

gr,

Wouter

Anoniem zei

Mr. Oliver,

go ahead ! Ik vermoed dat we via Luc de praktische kant kunnen regelen, de kookcapaciteiten zijn dan voor de Junior ;-)

Pascal

Anoniem zei

Perfect - lust ik ook wel. De vraag blijft natuurlijk of ik nog zal mogen meespelen na al die prachtige resultaten die jullie blijven behalen !!???

Steph Vanhove zei

kheb toch liever dat jij eerste man bent, Stefaan. ;-)