maandag 11 juni 2007

Onze Dames in de Finale

Je leest het goed onze dames zitten op hun wolk en spelen de sterren van de hemel. Na een goede match tegen TC Matchpoint (Torhout/Wijnendale) plaatsten zij zich voor de eindfinale tegen TC Koksijde. Het eindresultaat van de confrontatie was een 5-1 zege voor onze dames. Hier alvast een aantal foto's van die dag. Met een verslag van Julie.

We vertrokken met volle moed naar TC Matchpoint maar kregen het toch even warm bij het zien van de tegenstrever aangezien we 2 jaar geleden al een onderling duel ondergaan hadden en daarbij het onderspit moesten delven. Maar daardoor was onze strijdlust misschien nog wel wat groter?!
Het was tijd voor revanche en wat voor één!


Mijn match (Julie) tegen Marie-Jeanne was er 1 met lange rally's maar na 2 sets, 2,5u spelen en zeker niet te vergeten de goeie tips van de supporters aan de zijlijn (dankuwel Jean-Pierre en alle andere) kon ik de match naar mij toetrekken. Punt 1 was binnen. Ondertussen hadden Lisa en Mireille niet de minste moeite met hun match in 2 sets te winnen. 3 punten binnen. Bieke speelde echte een fantastische match en kon na 3 sets ook winnen. 4-0! Om 17u en totaal onverwacht zaten we dus al in de finale.

De dubbels konden dus in een ontspannen sfeer gespeeld worden. Martine en Mireille hadden zeer sterke tegenspelers en verloren uiteindelijk in 3 sets na een zeer mooie match.
Lisa en Nathalie gaven ook nog eens het beste van zichzelf. Zelf een poging van de tegenstander om Lisa uit te schakelen met een bal in het gezicht te slaan hield hun niet tegen. We zagen regelmatig de vuist van Nathalie in de lucht gaan en haalden ze punt 5 na 3 sets binnen. 5-1 eindstand.



Fantastisch gedaan allemaal. We wilden de finale halen en we hebben ze gehaald. Nog 1 keer het beste van onszelf geven volgende zaterdag. Ik heb er alleszins zin in!



Afspraak: Zaterdag 16/06 spelen we thuis tegen TC Koksijde om 14u.
Allen welkom om te supporteren!!
groetjes, Julie & Nele

2 opmerkingen:

Nathalie Govaerts zei

Man Man Man !!! Inderdaad Julie, mij heb je toch ff mijn hart sneller doen slaan ze !!! Ik stond daar op van de zenuwen !

Ik wil toch ook aan iedereen zeggen dat we al bij al een zeer mooi parcours hebbeb afgelegd tot nu toe ! Bedankt !

Groetjes, Nathalie

Nathalie Govaerts zei

Dank je wel dames !! Tot nu toe hebben wij een zeer mooi parcours achter de rug ! Ik wil bij deze echt zeggen dat echt deugd doet dat we in de finale staan !


Groetjes , Nathalie

En we gaan er voor hé zaterdag !! Die titel moeten we gewoon pakken!!